SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 16:33:39 CEST

Michał J. Podyma <misiek w r-h.pl> [15-04-2003 15:24]:

> dokladnie, i to chcialem osiagnac

Doskonale.  Powoli do czegoś dochodzimy.  Chciałeś uniemożliwić mi
instalowanie obu pakietów, pomimo iż sobie nie przeszkadzają [1].
Tylko nadal nie wiem, dlaczego.  Możesz mi to wyjaśnić?

[1] Widzę dwa powody:
  * chcę poczytać dokumentację od innego komplementarnego oprogramowania
    i/lub przetestować, bindując ręcznie na inny port
  * chcę skonfigurować program przed zmianą.

> hmm nie bardzo rozumie

Z tego, co napisałeś poniżej wynika, że rozumiesz:

[...]
> oczywiscie, jezeli program wymaga dodatkowych zabigow typu konfiguracja
> to faktycznie bedzie przestoj, ale to chyba normalne,

O taki właśnie przypadek mi chodzi.  I nie widzę w tym nic normalnego.

> i wystepowanie 2 programow korzystajacych z tych samych portow
> bledem ktory bedzie pasqdnie sie objawial przy starcie systemu

...A tutaj nic paskudnego.

A wogóle o jakim restarcie rozmawiamy?  Przegapiłem jakieś zalecenie
co do utrzymywania uptime'u PLD poniżej 10h?  :->

> imho to co zrobilem jest rozsadne, oczywiscie mozna watek poruszyc
> na pld-devel i niech sie jeszcze ktos wypowie

Więc doklejam cytat i crossuję.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]