SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 16:53:43 CEST

On Tue, 15 Apr 2003 16:33:39 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Doskonale.  Powoli do czegoś dochodzimy.  Chciałeś uniemożliwić mi
> instalowanie obu pakietów, pomimo iż sobie nie przeszkadzają [1].
> Tylko nadal nie wiem, dlaczego.  Możesz mi to wyjaśnić?
>

> [1] Widzę dwa powody:
>   * chcę poczytać dokumentację od innego komplementarnego
>   oprogramowania

imho zaden argument, to samo mozna by powiedziec o np sendmailu
i postfixie czy o serwerach ftp, bo chce miec to i to - bo chce sobie
dokumentacje poczytac, zobaczyc jak to dziala

> O taki właśnie przypadek mi chodzi.  I nie widzę w tym nic normalnego.

wiekszosc uslug wymaga konfiguracji i to jest nie do unikniecia ;),
hmm, to co w przypadku sendmaila, postfixa czy innych smtp, popow
tez bys chcial usunac obsolets, bo nie pozwalaja zainstalowac
sie jednoczesnie, przeciez to jest bez sensu.

> ...A tutaj nic paskudnego.
>
> A wogóle o jakim restarcie rozmawiamy?  Przegapiłem jakieś zalecenie
> co do utrzymywania uptime'u PLD poniżej 10h?  :->

ale to ty wspominales o restarcie, patrz poczatek maila

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]