OO sie nie buduje.

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 16 Kwi 2003, 09:08:54 CEST

Quoting Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl>:

> odk to development kit czy jakos tak i IMHO powinno to pojsc w calosci
> do osobnego speca. HOWGH! (zreszta juz o tym kiedys pisalem [z drugiej
> strony nie sadzilem, ze tak szybko bedzie z tym klopot])

na ftp juz nie ma. a mua musialaby miec: LinuxPPC_odk.tar.gz. w oo
jest to projekt - tylko nie ma polowy jar'ow. [ble] i nie chce sie
zbudowac bo nie ma odk_docs.tar.gz [bezsensu?]

[do sciagniecia: netbeans ide/platform, javahelp... i nadal nie moge
znalesc nbantext.jar]

w kazdym razie na dzien dzisiejszy mam problem ze zrobieniem paczki -
chyba ze bym wycial calosc robienia "devel" [uchm... --without devel ?]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt