OO sie nie buduje.

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 09:24:16 CEST

W liście z ?ro, 16-04-2003, godz. 09:08, robert j. wozny pisze:

> na ftp juz nie ma. a mua musialaby miec: LinuxPPC_odk.tar.gz. w oo
> jest to projekt - tylko nie ma polowy jar'ow. [ble] i nie chce sie
> zbudowac bo nie ma odk_docs.tar.gz [bezsensu?]
>
> [do sciagniecia: netbeans ide/platform, javahelp... i nadal nie moge
> znalesc nbantext.jar]
>
> w kazdym razie na dzien dzisiejszy mam problem ze zrobieniem paczki -
> chyba ze bym wycial calosc robienia "devel" [uchm... --without devel ?]
to jest tylko czesciowe rozwiazanie problem (nie najgorsze)...
Niestety OO to potezne bydle i buduje sie dosc dlugo. Im spec bedzie
krotszy, z mniejsza iloscia opcji tym lepiej - bedzie wieksze
prawdopodobienstwo, ze bedzie czesciej budowany, jako "stabilny" pakiet.
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl