OO sie nie buduje.

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 16 Kwi 2003, 09:52:50 CEST

Quoting Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl>:

> to jest tylko czesciowe rozwiazanie problem (nie najgorsze)...

a moze po prostu bym zrobil paczke z potrzebnymi .jar'ami i
vio... [zamiast tego linuxintel_odk.tar.gz] [znaczy zbudowal odk z
zasobow tam dostepnych]

> Niestety OO to potezne bydle i buduje sie dosc dlugo. Im spec bedzie
> krotszy, z mniejsza iloscia opcji tym lepiej - bedzie wieksze

w moim przypadku to 2 dni byly - z tym ze komp byl uzywany do
"normalnej" pracy - i inne rzeczy byly puszczane tez...

> prawdopodobienstwo, ze bedzie czesciej budowany, jako "stabilny" pakiet.

narazie to trzeba od-uzaleznic od x86

PS. jestes na jabberze/GG ?

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt