SPECS: Zope

Sob, 19 Kwi 2003, 17:21:45 CEST

On Tue, 15 Apr 2003, Mateusz Korniak wrote:

> OK. Buduje sie.
> Co napisac po angielsku w commit logu poza oczywista zmiana vesji na 2.6.1 i
> dodaniem dokumentacji ?

Pzrejrzałem to i poprawiłem co wpadło mi w oko. Wygląda znośnie i próbnie
bedzie można za kawałek póścić do test.
W worku mam chyab ze trzy inne Zope z inncyh dystrybucji. To co się tam
rzuca w oczy to separacj poszczególnychmodułów w podpakiety.
Będziesz próbował robioć coś podobnnego ? Jezlei tak to warto żebyś
przejrzał to co jest w worku.