SPECS: Zope

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 18:00:49 CEST

Dnia sob 19. kwietnia 2003 17:21, Tomasz Kłoczko napisał:
> W worku mam chyab ze trzy inne Zope z inncyh dystrybucji. To co się tam
> rzuca w oczy to separacj poszczególnychmodułów w podpakiety.
> Będziesz próbował robioć coś podobnnego ? Jezlei tak to warto żebyś
> przejrzał to co jest w worku.

Tak, planuję rozbić Zopa na rdzeń, doce (+może osobo ZopeBook bo spora jest),
podstawowe produkty(np. CMF) i może garść innych których używam. Wszystko
zależy od tego ile czasu uda mi się na to wyskrobać. Spec który puściłem był
tylko dziką przeróbką tego co było... zrobiłem tak bo 2.6.1 poprawiło bug z
kodowaniem i IMHO było ważne. Teraz zamierzam napisać ten spec od nowa (no i
przy okazji zrozumieć czemu to w ogóle działa :-) ) i dorabiać do tego
pozostałe części. W pierwszej kolejności pewnie pojawi się wsparcie dla
LDAP-a i postgresa, ale wyszystko zależy od czasu i moich postępów w
poznawaniu metodologii speców.

Mam zopy z debiana, mandreka i rh... jeśli jest tam coś jeszcze to chętnie
zerknę.

Na razie głowię się czy /var/lib/zope to dobre miejsce na ZODB. Data.fs
potrafi się straszne rozrastać. Musze doczytać co na ten temat mówi FHS. Czy
nie należy przypadkiem wrzucić tego podownie jak apacha do /home/services?

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics