eplip

Wto, 22 Kwi 2003, 10:41:29 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Miałem jednak restartnać komputer żeby wleźć do BIOS i włączyć obsługę EPP
> bo bez tego pluło się że nie moze znaleźć potrzebnego sprzętu i to
> przeszkadzało bo standardowo jest to przynajmnie w BIOS ustawione na
> normal a to za mało.

A jeszcze jedno .. żeby to działało to trzeba było dodać podobne aliasy
jak dla ppp czyli:

alias eplip0 eplip
alias eplip1 eplip

Nie wiem jak jest z eplipem w 2.4 (?) ale jeżeli nie zostało to zwiniete
do plip to możnaby te aliasy dodać a modules-aliases.patch.
Teraz mam:

# modprobe -c | grep plip
alias plip0 plip
alias plip1 plip
alias eplip0 eplip
alias eplip1 eplip

Czli standardowo dla plip potrzebne tu aliasy już są.
Tak czy inaczje po przestwieniu w BIOS niepotrzebne było już dodawanie
"options eplip io=0x378" bo moduł po tym już potrafił wykryć co trzeba.