eplip

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 19:58:17 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 10:41:29AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> alias eplip0 eplip
> alias eplip1 eplip

Skoro już jesteśmy przy eplipie, można [gdzieś] dodać informację że plip w
wykonaniu FreeBSD podnosimy z opcją 'link0' [bez '-' to ważne !]
po stronie  FreeBSD, inaczej diaboł się powiesi przy gadaniu z
pingwinkiem. Any koments?

hunter.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej