gettext 0.11.5

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 11:12:37 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 10:54:44AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 22 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Wiem że jest bez sensu. Też wolę pójść do przodu tyle że jest conajmniej
> jeden ważny błąd z używaniem zmiennej $(DOMAIN) która nie jest nigdzie
> indziej definiowana co poprostu kaszani pliki .po po wykonaniu "make -C po
> update-po" bo brak jest $(DOMAIN).pot.
> To jest błąd krytyczny i psząc o tym miałem na uwadze tylko własne obawy
> że na tym się to nie skończy.
> Przez dodanie użyania $(DOMAIN) w po/Makefile.in.in autor chciał coś
> [...]

Przeczytaj jeszcze raz to, co pisałem - ona *jest* definiowana - ale
w po/Makevars.

Dodaj plik po/Makevars (w najprostszym przypadku wystarczy skopiować
z po/Makevars.template tworzonego przez gettextize; można dodefiniować
parę innych rzeczy, jeśli chce się coś niestandardowego), przegeneruj
ac/am i uruchom configure.