gettext 0.11.5

Wto, 22 Kwi 2003, 10:54:44 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> [...]
> dwa ostatnie ChangeLogi powinny być dołączone do binarnego pakietu
> autoconf, bo się przydają przy uaktualnaniu configure.*).
>
> Problemy o jakich piszesz pojawiały się, jeśli było używane stare
> gettext.m4 albo nie było Makevars (jeśli pakiet nie był dostosowany do
> gettexta 0.11, to gettextize tworzy tylko po/Makefile.template, który
> jest kopiowany przez nowe makro %{__gettextize}).

> Jeśli pakiet wcześniej używał gettexta 0.10, to część tego "rżnięcia"
> jest potrzebna. Gdyby nie błąd w nim, to by nie przeszkadzało.

[..]

> Najwyraźniej jednak widział, bo nowy gettext ma problemy z programami
> nie używającymi automake'a (przynajmniej AM_INIT_AUTOMAKE).

Dobra tylko ja to juz próbuję na ac/am/gt jakie są w Ac/ready, a i
configure.in z shadow też jako żywo automake a w tym i makro
AM_INIT_AUTOMAKE() jest używane :-)

> Cofanie jest bez sensu - jeszcze więcej problemów.
> Do poprawienia jest błąd z powielaniem m4/Makefile i intl/Makefile.

Wiem że jest bez sensu. Też wolę pójść do przodu tyle że jest conajmniej
jeden ważny błąd z używaniem zmiennej $(DOMAIN) która nie jest nigdzie
indziej definiowana co poprostu kaszani pliki .po po wykonaniu "make -C po
update-po" bo brak jest $(DOMAIN).pot.
To jest błąd krytyczny i psząc o tym miałem na uwadze tylko własne obawy
że na tym się to nie skończy.
Przez dodanie użyania $(DOMAIN) w po/Makefile.in.in autor chciał coś
powiedzieć tylko w sumie nie wiadomo co bo zmian nie jest dokończona albo
to co trafiło do dystrybucyjnego tara jest niekompletne. Coś takiego
"nieco" utrudnia poprawienie tego błędu ;>