kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:40:14 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> LINUX_2_4 nie ruszaj jak trzeba bedzie to sam wytne bo mnie tarfi szlag
> jak zowu sie okaze, ze poprzez jakas pierdole dostaje conflikty przy
> pracy nad wazniejszymi sprawami. A tak a'propo to DLACZEGO to ma byc
> wywalone ??? IMHO /usr/inclide/linux _powinien_ wskazywac na includy z
> aktualnego kernela ...

Cofnij się do dyskusji na ten temat.

Ma wskazywać na nagłówki, z którymi był kompilowany glibc.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...