kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:46:33 CEST

On Tue, 22 Apr 2003 12:40:14 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Cofnij się do dyskusji na ten temat.
>
> Ma wskazywać na nagłówki, z którymi był kompilowany glibc

hmm, troche jestem nie w temacie, ale patrzac na to z punktu widzenia
kernel-mosix, to bedzie wygladalo tak ze dla kernel osobne glibce,
dla kenrel-mosix osobne nawet wtedy kiedy sa w tej samej wersji np
2.4.20.

dobrze mysle czy nie ?

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> [http://f.com.pl] SySadmin w R-H.PL
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);