kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Wto, 22 Kwi 2003, 16:02:03 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Michał J. Podyma wrote:
[..]
> hmm, troche jestem nie w temacie, ale patrzac na to z punktu widzenia
> kernel-mosix, to bedzie wygladalo tak ze dla kernel osobne glibce,
> dla kenrel-mosix osobne nawet wtedy kiedy sa w tej samej wersji np
> 2.4.20.
>
> dobrze mysle czy nie ?

Źle /usr/include/{assm,linux} zawierać powinien pliki nagłówkowe dla
aplikacji. Aplikacje nie wiedz nic o mosixie i innych rzeczach. Ergo:
mająch uruchamiony kernel mosixowy mzoesz spokojnie wziać jakiekolwiek
pliki nagłówkowe i będzie OK.