kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:52:21 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Michał J. Podyma wrote:
> hmm, troche jestem nie w temacie, ale patrzac na to z punktu widzenia
> kernel-mosix, to bedzie wygladalo tak ze dla kernel osobne glibce, dla
> kenrel-mosix osobne nawet wtedy kiedy sa w tej samej wersji np 2.4.20.

Teoretycznie to i 2.5 wymagałoby takiego zestawu.

Po prostu do glibca należy wrzucić uniwersalny zestaw nagłówków.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...