zsh.spec (by³o: -fomit-frame-pointer)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 16:17:31 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 16:11:53 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Raczej nie - %install chyba jest uruchamiane jako oddzielny skrypt
> shella.

To pozostaj± dwa pytania:

1. czy jakiekolwiek budowanie rzeczy, które maj± trafiæ do pakietu, w
%install jest prawid³owe?
2. czemu echo %{optflags} w %install i tak zwraca pust± liniê? Odnios³em
wczoraj wra¿enie, ¿e %optflags samo w sobie ma zasiêg ograniczony tylko
do sekcji %build.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...D¿ahilijja... znowu? Nadal...

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl