zsh.spec (by³o: -fomit-frame-pointer)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 16:30:09 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 04:17:31PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> To pozostaj± dwa pytania:
>
> 1. czy jakiekolwiek budowanie rzeczy, które maj± trafiæ do pakietu, w
> %install jest prawid³owe?

Raczej nie (nie licz±c relinkowania, ale ono nie u¿ywa CFLAGS) - ale
w niektórych przypadkach (np. XFree86) za du¿o szukania ¿eby komu¶
chcia³o siê poprawiæ (jak do tej pory - bo nie ma przeciwwskazañ, ¿eby
to zrobiæ).

> 2. czemu echo %{optflags} w %install i tak zwraca pust± liniê? Odnios³em
> wczoraj wra¿enie, ¿e %optflags samo w sobie ma zasiêg ograniczony tylko
> do sekcji %build.

Nie. "%define optflags $newoptflags" obowi±zuje do koñca speca - czyli
w %install to echo wy¶wietla pust± zawarto¶æ zmiennej. Spróbuj tak:
echo '%{optflags}'

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl