eplip

Śro, 23 Kwi 2003, 07:08:23 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Krzysztof Drewicz wrote:

> Skoro już jesteśmy przy eplipie, można [gdzieś] dodać informację że plip w
> wykonaniu FreeBSD podnosimy z opcją 'link0' [bez '-' to ważne !]
> po stronie  FreeBSD, inaczej diaboł się powiesi przy gadaniu z
> pingwinkiem. Any koments?

Problem w tym że nie mamy w sumei systemu "bazy widzy".
Coś takeigo musi byc konserwowalene bez dotykania jakiś źródeł czy innych
plików (wyłacznie online). Każdy dział powinien IMHO mieć zbiór
surowych publikacji które podlegałyby korektom i ostatecznemu umieszczeniu
w hierarhi dokumentu. Całość powinna takze mieć mozliwość zrobienai dumpa
do powidźmy dokumentu w docbooku/xml (edycja tego na poziomie źródeł tylko
w docbooku/xml jest za skomplikwoana).

Powinno być to coś na kształt engine PHP-Nuke tyle że przystosowane do
hierarhicznego przechowywanai dokumentów.