BTS: resolving state

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 11:02:25 CEST

On Wed, Apr 23, 2003 at 09:39:24AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kilka zgłoszeń ma zmieniony status z opened na resolving state i wartoby
> to zakmknąć/zignorować.
>
> 592: util-linux: kłopoty przy linkowaniu swapom				(wiget)

IIRC tego problemu nie ma w aktualnej wersji (z HEAD)

> 549: postgresql: Multiple buffer overflows				(blues, qbosh, me)

W 7.2.4 wszystkie błędy z wyjątkiem jednego (a tak naprawdę całej klasy)
są poprawione. Tej jednej rzeczy się nie da poprawić w 7.2.x - po prostu
trzeba napisać odpowiednie advisory, z radą by nie dawać nie
filtrowanego dostępu do SQL niezaufanym lub zupgradować do 7.3.2.

Powinny być dostępne pakiety z 7.3.2 dla Ra. Tylko jak je zrobić?
We własnym zakresie jestem w stanie przygotować tylko zestaw i686, i to
nie wiem czy z kompletem zależności (zmieniło się SONAME libpq.so).

> 373: autoconf: autoconf-fhs.patch breaks default, documented behaviour	(jajcus)

Revision 1.71  2002/10/06 20:07:42  jajcus
- autoconf-fhs.patch removed. It broke compatibility with
  existing applications and default, documented configure script
  behaviour and didn't fix anything.

(na HEAD, nie w Ra)

> 190: tetex-format-pdftex: missing texhash	 			(wiget)

Dawno poprawione