BTS: resolving state

Śro, 23 Kwi 2003, 11:22:01 CEST

On Wed, 23 Apr 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> A'propo BTS'a.
> Mozna prosic o dodanie opcji, zeby BTS automatem wysylal mailem pewne
> interesujace mnie informacje ???
> Skoro moge wybrac jakie bledy chce ogladac moze daloby sie zebym, tez mogl
> wybrac co dostaje poczta ???
>
> NIE CHCE MI SIE logowac po www na BTS'a przechodzic przez kilka stron zeby
> zobaczyc, czy ktos czegos nowego nie dopisal do interesujacych m,nie
> programow ...

bugs.pld.org.pl to konkretnyc host. Można na nim na jakimś koncie wrzucić
choćby na procnmailu prosta odpowioadaczkę która bedzie robiła proste
zapytanei do bazy i wysyłała czy to w osobnych listach czy w digestach np.
otwarte zgłoszenia. Zapewne na cronie możnaby z tego konta generować
raporty na choćby pld-devel jak to ejst gnome-devel czy innych w postaci
BUG NAG.
Jaka struktóra dancyh w bazie jest to wiadomo z oskryptiowienia BTS (moduł
BTS w cvs). Tzreba ciut wniknać żeby próbnie cos takiego spróbować
napisać.