kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z

Śro, 23 Kwi 2003, 12:04:19 CEST

> Zdaje się ze w takich przypadkach wiele aplikacji ma poprostu własne pliki
> nagłówkowe które są rozszerzeniem/kopią tych z kernela i to załatwia
> sprawę.
>
> Jak na razie nadal nie widże powodół dla których nie miałoby to być
> zintegrowane. Jeszcze raz powtórze, że jakieś odosobnione przypadki po
> mimo tego że zapewne występują nie powionny byc tu brane generalnie pod
> uwagę bo w każdym z nich zapewne da sie stwierdzić że błąd jest w innym
> miejscu, a jego poprawienie powinno nastapić z dużym prawdopodobieństwem
> na poziomie pakietu.

Jasne. Zwlaszcza szczegolnie wygodnie utworzyc "wlasny" plik zawierajacy
liste ioctl-i jadra.
Zreszta wlasnie do tego dazymy: zeby glibc nie korzystala z naglowkow jadra,
tylko ze swoich wlasnych.
Po drugie, dlaczego sugerujesz, ze programy w C++ nie powinny korzystac z
naglowkow glibc, tylko tworzyc wlasne dla tamtejszych funkcji ?

Na kernel list od dluzszego czasu trabia na lewo i prawo, ze z naglowkow
jadra nie powinno korzystac nic oprocz jadra. Nawet glibc. A zwlaszcza
pliki naglowkowe glibc nie powinhy sie do nich odwolywac.

  phone (48)(58) 347 14 61