/etc/rc.d/init.d/sensors

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 10:36:43 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wygląda, że ten skrypt jest przystosowany do ładowania tylko jednego
> zestawu modułów BUS/CHIP. Przykładowo mam u siebie do dyspozycji isa i
> amd756 (BUS).

Nie jest, bo sam poprawiałem to, żeby dało się kilka ładować (miałem na
płycie i na voodoo3). To działa na pewno. Podajesz po spacjach.

> Po za tym wydaje mi się że ejst mocno niekompletny /etc/sensors.conf.

A to na pewno.

> Ktoś ma jekieś własne uzupełnienie do sensors.conf ?
> Watrto byłoby zacząć to kompletować.

Widzisz - problem jest taki, że _każda_ płyta, ba, nawet każde revision
danego modelu wymaga często innych ustawień... Tego będą *tony*

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...