/etc/rc.d/init.d/sensors

Czw, 24 Kwi 2003, 11:34:10 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie jest, bo sam poprawiałem to, żeby dało się kilka ładować (miałem na
> płycie i na voodoo3). To działa na pewno. Podajesz po spacjach.

To jeszcze inaczje .. sensors-detect nie jest przystosoany do tego żeby
obsłuzyć te skrypty jakiw mamy. W sumie /etc/sysconfig/sensors mógłby być
tylko %ghost i w %post przy braku tego pliku mógłbybyć bąć być wywoływany
ten skrypt bać sugerować uruchomienie jego (cos takeigo mógłby sugerowac w
przyapdku braku tego pliku /etc/rc.d/init.d/sensors).

> Widzisz - problem jest taki, że _każda_ płyta, ba, nawet każde revision
> danego modelu wymaga często innych ustawień... Tego będą *tony*

Wystarczy żeby były jakiekolwiek.
Zapewne samą magistrale da się jakoś przeskanować i wyczuć co na niej
siedzi.