-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 22:37:50 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 17:46:06 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Z tego co wiem -Os i podobne switche mogą powodować problemy więc byłbym za

Taki problem będzie ewidentnym błędem kodu bądź kompilatora. Jeśli ktoś
wykorzystuje w programie domyślne alignowanie to miałbym obiekcje w
używaniu jakiegokolwiek kodu tego autora.

> zachowaniem -O2 jako domyślnej opcji, a w przypadku programów które mogę na
> tym zyskać (kobyły), dodawać takie rzeczy bezpośrednio w specu *oraz*

Defaulty nie są zmieniane, wszystko idzie w specu.

> dokładnie to testować.

A kto ma testować? Sam przetestowałem na ile mogę - działa. Resztę
chciałbym zobaczyć w Neście, żeby przed Ac było już przetestowane także
przez innych.

> W przeciwnym wypadku jest to proszenie się o kłopoty
> (system mi się wywala i hgw dlaczego).

Nikt nie rusza glibcy, kernela, Xów i niczego podobnego. Jeśli będzie
się wywalał elinks czy Mozilla to nie hgw a problemy z elinksem czy
Mozillą.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...