-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 23:32:24 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 23:08:32 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Jak jest internal compiler error (a widziałem już takich całe mnóstwo), to
> programista może się ugryźć w nos.

Przed wpisaniem do speca innych optymalizacji wykonuję 5-10 różnych
kompilacji, do każdej z nich przeprowadzam serię testów. Tyle mogę. Siłą
rzeczy nie jestem w stanie sprawdzić, czy przypadkiem na Sparcu się nie
wywali, więc idzie commit. Jeśli w jakichś warunkach taka optymalizacja
nie będzie możliwa, to zmienione opcje obwaruje się odpowiednim %ifem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...