-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:04:47 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:01:02 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tomka poprostu niesamowicie świerżbia palce i to do teg ostopnia ze

...że ma dość czekania, aż ktoś coś za niego zrobi, więc będzie sobie
sam pakiety budował.

Wybaczcie chłopaki, ale czas, który mam tracić na pisanie kolejnych
bredni, poświęcę na pracę we własnym ogródku. Możecie mieć dalej iluzję
optymalizacji przez -march, a ja będę miał szybkiego xpdfa (19s vs 16s
pdftotext 1500 stron jeśli kogoś bardzo liczby interesują).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...