-Os

Pią, 25 Kwi 2003, 01:21:55 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> ...że ma dość czekania, aż ktoś coś za niego zrobi, więc będzie sobie
> sam pakiety budował.
>
> Wybaczcie chłopaki, ale czas, który mam tracić na pisanie kolejnych
> bredni, poświęcę na pracę we własnym ogródku.

Jest takie powiedzenie że ten kto nie zna historii czy ignoruje
przypadki jakie już miały miejsce jest skazany na powtarzanie tego co
przeszli inni.
Naprawdę nie pamietasz co miało miesce w dosć podobnym przypadku kilka
tygodni temu ?

Jezlei masz zamiar pracowac jak to napisałes we własnym ogrudku to nie
przeszkadzaj sobie. Jak będziesz miał coś racjonalnego o czym będziesz
mógł z innymi pogadać to _dopiero_ zaczynaj rozmowę.
Zmian z jakimi ekspetrymentujesz nie musisz od razu i to jeszcze przez ich
spradzeneim od racu wrzucać do repo. Czyż nie ?