-Os

Pią, 25 Kwi 2003, 01:28:34 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> Źle się wyraziłem: nie ma możliwości skonstruowania takich testów.

Jasne. Zara sie doweimy że cokolwiek co jest cieższe od powirza nei ma
prawa się a nim unisić. Próbowałeś kiedyś rzucać kawałkiem blachy ? Albo
jak w tym wypadku (jednak() wykonywac konkretne próby ? Spróbowałś
przeczytać to oc inni napisali jzu w kwestji miarodajnego korygowania
opcji optymalizacji ? czy może porpstu uznałeś że to strata czasu ?

> Dodam: nie mam zamiaru tracić więcej czasu.

No właśnie .. :>
Swojego czy innych osób ?