-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:32:47 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:28:34 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> jak w tym wypadku (jednak() wykonywac konkretne próby ? Spróbowałś
> przeczytać to oc inni napisali jzu w kwestji miarodajnego korygowania
> opcji optymalizacji ? czy może porpstu uznałeś że to strata czasu ?

Gdzie napisali? Kto napisał? A poza tym co mnie obchodzi jakieś
teoretyzowanie, skoro ze stoperem w ręku widzę zmiany albo ich brak?

> No właśnie .. :>
> Swojego czy innych osób ?

Swojego: nie rozmawiam więcej na ten temat, wszystkie zmiany wycofałem
Innych: nie muszą ze mną dyskutować, nie ma żadnych zmian do omówienia

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...