-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:50:59 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:50:19 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Skoro sie pytasz to tym samym mozesz przez to próbowac powidzeić a) "nikt
> nic nie napisał w tym temacie", b) "nie szukałem niczego w tym temacie".

c) nic _przydatnego_ w tym temacie nie znalazłem

Jak dla mnie profilowanie i linkowanie się nie nadaje.

> służy jako podstawa zmiany tylko o to że całosć odebrała Ci na tyle sdrowy
> rozsądek że staje się dużo ważniejsze wogóel wprowadznie zmiany niż
> wprowadznie jest możliwie tak dobztre zeby jzu nie trzeba było tego
> poprawiać.

Pisałem w innym mailu - dobrze nie wprowadzę, bo zaraz ktoś zacznie
klnąć. Nie będę nic zmieniał w rpmie.

> Pzreśpij się z tym choć jeden dzień i pomyśl nad skieletem zmiany na
> której bezie mozna zaczepieć korekty optymalizacji. Co nagle to po diable.

Taki szkielet istnieje od co najmniej kilku dni. Po prostu na końcu
optflags musi być makro do zdefiniowania w specu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...