-Os

Pią, 25 Kwi 2003, 01:50:19 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> Gdzie napisali? Kto napisał?

Skoro sie pytasz to tym samym mozesz przez to próbowac powidzeić a) "nikt
nic nie napisał w tym temacie", b) "nie szukałem niczego w tym temacie".

> A poza tym co mnie obchodzi jakieś teoretyzowanie, skoro ze stoperem w
> ręku widzę zmiany albo ich brak?

W tym wypadku nie chodzi o to co udało Ci się zmierzyć i co podałeś i co
służy jako podstawa zmiany tylko o to że całosć odebrała Ci na tyle sdrowy
rozsądek że staje się dużo ważniejsze wogóel wprowadznie zmiany niż
wprowadznie jest możliwie tak dobztre zeby jzu nie trzeba było tego
poprawiać.
Pzreśpij się z tym choć jeden dzień i pomyśl nad skieletem zmiany na
której bezie mozna zaczepieć korekty optymalizacji. Co nagle to po diable.