-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:30:10 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 02:04:35 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> W którym miejscu ów szkielet pokrywa się z tym co było w tym tej kwesji
> napisame z tym co zrobiłeś ?

Problem polega na tym, że gdy to napisałem to nikt nie zareagował.
Jakbym zmienił to by poleciały joby.
Jakbym czekał na aprobatę... nie, tu nie będzie jakby - za miesiąc czy
dwa zobaczymy, co znaczyło 'kilka dni', o których pisałeś.

> Jak masz zamair rozwiązań sprawę neiwprowadzani korekt na konkretnej
> architektórze ?

%ifarch athlon
	$newoptflags="%optflags"
%elseif
%ifarch %{x86}
	$newoptflags="%optflags -fbleble -mtralala"
%endif

> Jak ma się to co wprowadziaeś do %{debug} ?

Pisałem chyba ze 4 razy: TAK SAMO, jak %optflags, bo to ingeruje TYLKO W
TO MAKRO:

rpmcflags  %{?debug:%debugcflags}%{!?debug:%optflags}

Zresztą możesz sobie łatwo sprawdzić.

I JEDYNY problem w moim rozwiązaniu leży w zmiennej o lokalnym zasięgu.
Poprawienie tego jest niemożliwe, bo za naruszenie świętości zbiera się

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...