-Os

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:47:04 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 09:30:10AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Problem polega na tym, że gdy to napisałem to nikt nie zareagował.
> Jakbym zmienił to by poleciały joby.
> Jakbym czekał na aprobatę... nie, tu nie będzie jakby - za miesiąc czy
> dwa zobaczymy, co znaczyło 'kilka dni', o których pisałeś.

Taki problem robić to na branch-u z odpowiednio zmienionym release
(mogłbyby istnieć wtedy dwie wersje pakietów w nest)?

Dodatkowo dokumentować i przedstawiać odpowiednie wyniki testów
w dokumentacji w Pld-doc?

Jeśli chcesz kogoś przekonać do swoich rozwiązań, to musisz odwalić kupę
roboty. W dodatku to udokumentować. Całkiem możliwe, że sam.

Nie twierdzę, że te zmiany nie mają sensu. Ale są wprowadzane zbyt szybko.

    wrobell <wrobell w ite.pl>