kernel w ac

Pią, 25 Kwi 2003, 10:23:23 CEST

[piątek, 25 kwiecień 2003], Paweł Gołaszewski napisał(a):

> tak. Jest oznaczone jako obsolete.

> Da się, tylko, że po co? :)
> Tak się zastanawiam... sysfs najlepiej by było podmountować w /etc gdzieś.
> W końcu to ustawienia systemu...

/etc/system ?

Moje uwagi do 2.5:
- module-init-tools strasznie sie gubi przy devfs, nie wie co zaladowac
  jak robie cat vmlinuz >/dev/dsp, czy odpalam ppp)
- ustawianie rozdzieleczosci konsoli przy bootowaniu i potem zmiana
  fontu czasem powoduje to ze znika kursor
- budowanie zewnetrznych modulow ssie (nie udalo mi sie zbudowac drivera
  do fglrx, tzn skompilowalem ale modprobe ptwierdzilo ze to nie modul :/)
- juz wiem dlaczego USAGI ssie

Janek