kernel w ac

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 10:33:24 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Jan Rekorajski wrote:
> /etc/system ?

Czemu nie...

> Moje uwagi do 2.5:
> - module-init-tools strasznie sie gubi przy devfs, nie wie co zaladowac
>   jak robie cat vmlinuz >/dev/dsp, czy odpalam ppp)

devfs jest zaniedbany mocno. Wygląda na to, że zostanie zarzucony :-/

> - ustawianie rozdzieleczosci konsoli przy bootowaniu i potem zmiana
> fontu czasem powoduje to ze znika kursor

fbdev, jak już pisałem, jest mocno grzebane aktualnie. Wszystko zależy od
karty, jaką używasz.

> - budowanie zewnetrznych modulow ssie (nie udalo mi sie zbudowac drivera
> do fglrx, tzn skompilowalem ale modprobe ptwierdzilo ze to nie modul :/)

Bo moduły muszą być przeportowane na nowy model modułów.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...