-Os

Pią, 25 Kwi 2003, 11:24:03 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> Problem polega na tym, że gdy to napisałem to nikt nie zareagował.

Trzeba było powtórzyć. Inni mogli być choćby zajęci.

> Jakbym zmienił to by poleciały joby.
> Jakbym czekał na aprobatę... nie, tu nie będzie jakby - za miesiąc czy
> dwa zobaczymy, co znaczyło 'kilka dni', o których pisałeś.

> %ifarch athlon
> 	$newoptflags="%optflags"
> %elseif
> %ifarch %{x86}
> 	$newoptflags="%optflags -fbleble -mtralala"
> %endif

> Pisałem chyba ze 4 razy: TAK SAMO, jak %optflags, bo to ingeruje TYLKO W
> TO MAKRO:
>
> rpmcflags  %{?debug:%debugcflags}%{!?debug:%optflags}

> [...]

Wygląda to conajmniej brzydku. Jest tak ponieważ schemat który
modyfikujesz nie zakłada modyfikowania opcji per pakiet. IMHO trzba nieco
przebudowac wogóle makra tak żeby owe korekty były definiowalne w
pojedynczej linijce i/lub w pojedynczej linijce per architektóra.
Jeżeli do popołudnai czegos tu nei zaporoponujesz to potem spróbuję to
zrobić (chwilowo jestem zajety).