db3 w Ac

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 17:25:07 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [26-04-2003 14:24]:

> [ciach]

> Co wybitnie dowodzi, że developerzy evolution mają taki burdel i są
> leniami, że głupiej konwersji bazy nawet nie chce im się wykonać.

O, to ja też jestem leniem i mam burdel...  No, właściwie byłem; (z
powodu braku wstecznej kompatybilności) przestałem korzystać z db w
swoich programach . [1]

Ale że burdelu mieć nie lubię...  Mógłbyś mi przybliżyć temat robienia
takich konwersji?  Oczywiście bez dublowania kodu dbX.

Developerów Evolution doskonale rozumiem.  Ileż można babrać się z tak --
wydawałoby się -- prostą sprawą, jak przechowywanie danych przy użyciu
zewnętrznej biblioteki.

[1]  Ale autorzy wszystkich znanych mi programów, korzystających z db,
     nadal są; przynajmniej o ile mi wiadomo.  Autorzy Postgresa, czy
     innego MySQL pewnie też; zdarzała się konieczność robienia dump/
     /restore podczas upgrade...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]