db3 w Ac

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 01:11:00 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [26-04-2003 23:08]:
> O ile się nie mylę to w evolution da się dopiąć plugina, więc co stoi
> na przeszkodzie by był plugin z konwersją danych ze starego formatu? I
[...]

Fakt, to jest rozwiązanie części problemu.

Ale akurat w przypadku Evolution, decyzja i prośba autorów ma jeszcze
inne (niż eliminacja problemów ze zmianą wersji) uzasadnienie: możliwość
swobodnego przenoszenia ~/.evolution pomiędzy różnymi stacjami roboczymi.

> No i? Co w tym złego? Czasem zmiana formatu może być konieczna by coś
[...]

Nic.  :-)  Chodzi mi o to, że mówienie w związku z tym (upierdliwym)
tematem o ,,lenistwie i burdelu'' jest trochę nie fair.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]