XFree-driver-nvidia w RA

Tomasz Mateja tommat w pimpek.zwnet.bmj.net.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 12:07:02 CEST

On Sun, 27 Apr 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> wogole to jest nieporozumienie z updatami w Ra! Ja tego nie wypuszczałem na
> ftp (podbitego)
> zresztą .. traktujmy updates/general jako swoistego rodzaju current albo moze
> i nawet contrib, calosc zostanie "przesiana" i wydana jako PLD-1.1.

no ale wyobraz sobie hipka ktory postanowil sobie zainstalowac w swoim
komuterze PLD i chce byc na bierzaco z aktualizacjami. Instaluje sobie
jajko 2.2.25 bo we wczesniejszym dziura jak nie powiem co i nie dziala mu
nvidia. I co sobie taki hipek pomysli skoro on nie wie nawet co to jest
CVS nie mowiac juz nawet o gcc czy builderze.
Nie wiem czy traktowac to jako contrib - to sa security updates. A ja
postuluje tylko o kompletnosc tego co tam jest.
IMHO ten watek rozrosl sie o wiele za duzo. A wystarczylo poslac na
builder i ftpa rel 1.32 XFree86-nvidia-driver.
Pozdrawiam.

--
tommat