XFree-driver-nvidia w RA

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 12:25:19 CEST

Tomasz Mateja wrote:

>IMHO ten watek rozrosl sie o wiele za duzo. A wystarczylo poslac na
>builder i ftpa rel 1.32 XFree86-nvidia-driver.
>Pozdrawiam.

Takie krótkie pytanko. Jeżeli nie posiadam powyższego pakieciku to czy
to ma jakiś wpływ na szybkość lub stabilność?
Obecnie sterowniki nvidia mają bardzo fajne instalatorki dlatego (mi)
jest szybciej ściągnąć sobie ze strony nvidia mały skrypt niż czejać na
aktualizacje.
Jedyna nie stabilność jaką zauważyłem to mozilli, która nie niektórych
stronach (bardzo żadko) lubi wieszać kompa, a na sterach nv chodzi gładko.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937