SPECS: xloadimage.spec (HEAD)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 18:12:09 CEST

On Mon, Apr 28, 2003 at 03:15:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> - release 26: fixed missing #include <errorno.h> (added errno patch).
>
> Myślę że z czasem dałoby się wręcz opracować konkretne zalecenia co do
> tego jak dobierać teksty commit msg tak żeby było możliwe generowanie
> takich podsumowań zmian na podstawie owwych "nagłuwków".

I co z nimi dalej?
Swego czasu myślałem nad stworzeniem jakiejś strony, na której byłyby
wyświetlane właśnie takie dzienne podsumowania ruchu w CVS. O coś
takiego Ci chodzi?

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.