SPECS: tpop3d.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 20:36:23 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mały kometaż że whosona to chyba domyślnie możnaby wyłaczyć (?).

No nie wiem - jak dotychczas to jakoś wszędzie raczej było domyślnie
włączane, jeżeli się dało... Teraz w drugą mańkę?
Jakoś zawsze mieliśmy raczej filozofię, żeby max ficzerów jak się da -
włączać. Tymczasem - nasa teraz wyłączono domyślnie, teraz o whoson... nie
mówie tutaj o kwestiach technicznych, bo sam nie używam żadnego z obu
rozwiązań ( nie miałem potrzeby/kaprysu) - raczej o dotychczasowym
nastawieniu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...