SPECS: tpop3d.spec (HEAD)

Pon, 28 Kwi 2003, 20:47:51 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> No nie wiem - jak dotychczas to jakoś wszędzie raczej było domyślnie
> włączane, jeżeli się dało... Teraz w drugą mańkę?

Też nie mam co do tego pewnosci czy to poprawne podejscie.
Whosona zdaje się na szersża skalę używał gadzinka.
Gadzinka warknij jakoć co o tym sądzisz .. :)

> Jakoś zawsze mieliśmy raczej filozofię, żeby max ficzerów jak się da -
> włączać.

Tak tyle że whoson jest używany do odpinania relayingu. W czasach kiedy
rodziło sie whoson o SMTP AUTH mało kto jeszcze wiedział a jeszcze mniej
osób tego używało. Teraz jakby czasy się zmieniły i SMTP AUTH jest jednak
jakby nie patrzeć już standardem de facto. Z konsekwencji używania tegoż
wynika to ze takie rozwiązanai jak pop-before-smtp czy whoson tracić
powinny na skali używania.

Co by nie mówić whoson w porównaniu do SMTP AUTH to neistety półsirodek i
czytując niejako "tu zaszła zmiana" czyli whoson INHO raczej powinien
wpaść na _whith bcondy czyli że domyslnie powinien być wyłączony, a
włączalny na rzyczenie i to nie tylko w tpop3d.