SPECS: tpop3d.spec (HEAD)

Pon, 28 Kwi 2003, 21:53:07 CEST

On/Dnia Mon, Apr 28, 2003 at 08:47:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Też nie mam co do tego pewnosci czy to poprawne podejscie.
> Whosona zdaje się na szersża skalę używał gadzinka.
> Gadzinka warknij jakoć co o tym sądzisz .. :)
Ja używam whosona (po to zresztą dorabiałem jego obsługę w tpop3d ;)

> Tak tyle że whoson jest używany do odpinania relayingu. W czasach kiedy
> rodziło sie whoson o SMTP AUTH mało kto jeszcze wiedział a jeszcze mniej
> osób tego używało. Teraz jakby czasy się zmieniły i SMTP AUTH jest jednak
> jakby nie patrzeć już standardem de facto. Z konsekwencji używania tegoż
> wynika to ze takie rozwiązanai jak pop-before-smtp czy whoson tracić
> powinny na skali używania.
Ja mam i whosona i SMTP AUTH równocześnie. Zdarza się windziany soft
nie rozumiejący AUTH. O skryptach specjalnych i innych programach
używanych przez klientów, a działających via SMTP nie wspomnę.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux