gcc/ada błąd budowanai na sparc

Śro, 30 Kwi 2003, 00:58:18 CEST

On Tue, 29 Apr 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Tue, Apr 29, 2003 at 03:51:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Usuń łatkę nr 7, przebuduj, zainstaluj, ponownie przebuduj tym razem już
> z łatką nr 7. Pisałem Ci o tym na irc.

Dobra udało mi się zbudować gcc-ada na sparc (na ppc włanie sie
dobudowuje). Zainstalowałem to i puściłem budowanie jeszcze raz.
Wywala się z:

creating config.h
+ PATH=/bin:/usr/bin:/usr/sbin:/sbin:/usr/X11R6/bin:/sbin:/usr/sbin
+ sed -e s/srcdir=\$(fsrcdir)/srcdir=\$(fsrcdir) VPATH=\$(fsrcdir)/ gcc/ada/Makefile
+ > makefile.tmp
sed: can't read gcc/ada/Makefile: No such file or directory

Podobnie na axp.