gcc/ada błąd budowanai na sparc

Śro, 30 Kwi 2003, 10:48:49 CEST

On/Dnia Wed, Apr 30, 2003 at 12:58:18AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Dobra udało mi się zbudować gcc-ada na sparc (na ppc włanie sie
> dobudowuje). Zainstalowałem to i puściłem budowanie jeszcze raz.
> Wywala się z:
>
> creating config.h
> + PATH=/bin:/usr/bin:/usr/sbin:/sbin:/usr/X11R6/bin:/sbin:/usr/sbin
> + sed -e s/srcdir=\$(fsrcdir)/srcdir=\$(fsrcdir) VPATH=\$(fsrcdir)/ gcc/ada/Makefile
> + > makefile.tmp
> sed: can't read gcc/ada/Makefile: No such file or directory
>
> Podobnie na axp.
Hmm, to spróbuj ze starszą wersją patcha nr 7 (zanim tam bodaj qboosh
zmienił linkowanie) wraz z gnat.tar.gz.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux