SPECS: groff.spec (HEAD)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 15:35:27 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 02:40:33PM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> A czy inforamcja o nowym 'formacie' wpisów w changelogów zostanie gdzieś
> zapisana, czy pozostanie w przekazach ustnych?

Póki co to chyba nikt jeszcze nie wie, jak to ma wyglądać. Kloczek
zaproponował, aby była to pierwsza linijka z changelogu, adasi natomiast
podzielił się pomysł, aby stosowne opisy zmian były oznaczane '%'. Takie
rozwiązanie kojarzy mi się z tym zastosowanym w php, gdzie też
uskuteczniają coś takiego, po czym stosowny skrypt już obrabia changelog
i posyła odpowiednie informacje tam gdzie trzeba...

Może to byłoby dobre?

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.