SPECS: groff.spec (HEAD)

Śro, 30 Kwi 2003, 21:14:35 CEST

On Wed, 30 Apr 2003, Adam Gołębiowski wrote:

> Póki co to chyba nikt jeszcze nie wie, jak to ma wyglądać. Kloczek
> zaproponował, aby była to pierwsza linijka z changelogu,

Korekta już tu na to była. Nie pierwsza linijka tylko pierwszy wpis w tym
tekscie :)

> adasi natomiast
> podzielił się pomysł, aby stosowne opisy zmian były oznaczane '%'. Takie
> rozwiązanie kojarzy mi się z tym zastosowanym w php, gdzie też
> uskuteczniają coś takiego, po czym stosowny skrypt już obrabia changelog
> i posyła odpowiednie informacje tam gdzie trzeba...
>
> Może to byłoby dobre?

Nie głupie tylko '%' może odpaść ze wzgledu na to że jest to znak nieco
specjalnie traktowany w specu. '*' też nie może być.
Do wyboru zostały jeszcze =+~.
IMHO dobrym kandydatem byłoby '=' (?)

Tyle że znowu .. lepiej jakby nie byłaby to linijka co cały wpis
zaczynającyc się od wybranego znaku. Wpis zaczynałby się od jednego z
dwuch znaków (-|=).

W sumie jakbyśmy mieli dwupoziomową szczegółowość opisów zmian to także
mówgłby to wspierać rpm w postaci np. obecnego --changelog i np.
--changelog-detailed albo jakoś tak :o)