LPRng

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 5 Sie 2003, 16:59:59 CEST

On Tue, Aug 05, 2003 at 03:51:36PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dzisiaj po południu wyląduje w
... updates/security?

Tylko niech ktoś to sprawdzi na x86. Na alphie już działa.

Jeszcze parę baboli się znalazło (jeszcze jeden powodujący SEGV na
alphie, jedna opcja była źle obsługiwana na wszystkich architekturach),
tak że puściłem na buildery drugi raz.

> Nie - ja nie ruszam takich rzeczy. Jeżeli jest nowsza wersja w security,
> fajnie, ale w general starsze wersje pozostają, to i tak jest
> "przykrywane" przez poldka (chyba, że ktoś zakomentował sobie security, a
> odkomentował sobie general, ale to chyba kretynizm...). Nie uważam, żeby
> była potrzeba ruszać to (to tak samo jakby dziurawe rzeczy wywalać z 1.0),
> do 1.1 (1.4?) i tak będzie kopiowanie do jednego worka z wywalaniem złych
> rzeczy.

1.0 nie, to jest zamknięte.
Ale general to nadal zmieniajace się uaktualnienia w stosunku do
1.0+security.
Jeśli używamy opcji -Q (żeby widzieć tylko jedną, najnowszą wersję
pakietu dla Ra) z kolejnością ra-updates-general>ra-updates-security>ra,
to widzimy tylko ten dziurawy pakiet...
(przy zamianie general z security nie widzimy najnowszych pakietów)