LPRng

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 5 Sie 2003, 18:20:19 CEST

On Tue, 5 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:

> ... updates/security?

:)
Nie - w ready :)

> Tylko niech ktoś to sprawdzi na x86. Na alphie już działa.
>
> Jeszcze parę baboli się znalazło (jeszcze jeden powodujący SEGV na
> alphie, jedna opcja była źle obsługiwana na wszystkich architekturach),
> tak że puściłem na buildery drugi raz.

Po potwierdzeniu, że to działa - przewędruje do updates :)

> 1.0 nie, to jest zamknięte. Ale general to nadal zmieniajace się
>     uaktualnienia w stosunku do 1.0+security.

No - owszem, i się zmieniają przecież...

> Jeśli używamy opcji -Q (żeby widzieć tylko jedną, najnowszą wersję
> pakietu dla Ra) z kolejnością ra-updates-general>ra-updates-security>ra,
> to widzimy tylko ten dziurawy pakiet... (przy zamianie general z
> security nie widzimy najnowszych pakietów)

hhhmmm?? Nie rozumiem - to wynika, że ta opcja jest popsuta...

Bo ja rozumiem, że ona działa tak iż wyłuskuje _najnowsze_ wersje na
podstawie sort | uniq
jeżeli w general jest x-1.1-2, a security jest x-1.1-5 to jest jasne, że
będzie to nowsze i x-1.1-2 powinno być usunięte z listy pakietów. W drugą
stronę: x-1.1-2 w security, a x-1.1-6 w general (zakładam, że x-1.1-6 jest
nowszą i już niedziurawą wersją), to pozostanie tylko wpis z general.

Każde inne działanie poldka jest raczej błędem. Mylę się?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...